Wednesday, November 10, 2010

Perginya seorang insan..Haji Satar Bin Haji Mohamed..

Perginya seorang insan yang bernama Haji Satar Bin Haji Mohamed ke rahmatullah pd jam 1.30 ptg td cukup mengejutkan...Umum mengetahui papa sudah pun dimasukkan ke hospital hampir 3 bulan yg lalu..Dari pandangan mata saya ini,arwah papa seorang yang sangat di senangi,papa memang nampak garang sikit kdg2,tp papa sangat penyayang..walaupun saya hanya anak saudaranya,tp saya dapat merasa kasih sayang yg selayaknya..Dari kecik lagi memang saya da rapat dgn papa..sebelum kelahiran aisyah lagi..waktu tu mama masih lagi kerja di KL..banyak memori yang tersimpan rapi di dalam ingatan saya..Semoga roh papa dicucuri rahmat dan juga ditempatkan di kalangan orang2 yang soleh..Buat mama,abg yus,abg aza,& juga aisyah,salam takziah dari kami seluarga buat mama sekeluarga..Untuk pengetahuan,baba akan pulang ke muar malam ini,dari Miri ke KL jam 0955 mlm ini dan mendarat di airport jam 1205 tgh mlm..Akhir sekali Al-Fatihah buat papa..Semoga papa tenang di sana...Kita layan gambar arwah papa yang ada slm simpanan kami..
Papa dengan adik beradiknya..
Papa dengan anak keduanya,abg aza..
sewaktu hari raya..hari raya terakhir kami bersama papa...

Dec 2009..
papa time kenduri AJAQ MAT2U jun lalu
papa sewaktu pertunangan kak shena

No comments:

Post a Comment